نماد اعتماد الکترونیکی
سامانه ارسال پیامک وندا » خبر ها » درخواست خط خدماتی (به روز شده)

خطوط خدماتی شامل خطوطی هستند که از این خطوط می توانید به مشترکین خود که با ایشان همکاری می نمایید پیامک ارسال نموده و در نظر داشته باشید از این خطوط نمی توانید در قسمت بانک منطقه ای و کد پستی و شماره های غیر که مشترک شما محسوب نمی شوند استفاده نمایید. در صورتی که حتی به یک شماره غیر از بانک شماره مشترکین خودتان ارسال انجام دهید تبلیغاتی محسوب شده و شامل جریمه می گردد. هرگونه اطلاع رسانی به لیست مشترکین خود ارسال خدماتی محسوب می شود.

روش خدماتی شدن خطوط به صورت زیر می باشد

۱۰۰۰ : مربوط به حقوقی  :فرم مربوطه در سربرگ با مهر و امضا ،تعهدنامه که در آن ذکر شده باشد “فرم به پیوست ارسال می گردد”  (به همراه گواهی امضا)

۲۰۰۰: مربوط به حقوقی: فرم مربوطه با مهر و امضا ، تعهدنامه در سربرگ (به همراه گواهی امضا)

۳۰۰۰: حقیقی : فرم مربوطه ،تعهدنامه به همراه گواهی امضا    حقوقی:  نامه در سربرگ با مهر و امضا خطاب به مگفا به همراه تعهدنامه و گواهی امضا     ارگان دولتی:  نامه در سربرگ با مهر و امضا خطاب به مگفا به همراه تعهدنامه بدون گواهی امضا

 

۵۰۰۰۱: فرم مربوطه ، تعهدنامه ، (به همراه گواهی امضا)  حقوقی: تعهدنامه  در سربرگ با مهر و امضا، فرم  مربوطه به همراه گواهی امضا     ۵۰۰۰۲ و ۵۰۰۰۵: حقوقی :فرم مربوطه و تعهدنامه در سربرگ ، (به همراه گواهی امضا)

 

۰۲۱ : فرم مربوطه ، تعهدنامه ، (به همراه گواهی امضا)  و ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان سفته

حقوقی  :فرم مربوطه در سربرگ با مهر و امضا ،تعهدنامه  (به همراه گواهی امضا)

پس از دریافت اصل مدارک خط در پروسه خدماتی شدن قرار می گیرد

حقوقی کردن خط خدماتی
در صورتی که حقوقی هستید  و مایل به خدماتی کردن خط ۱۰۰۰ می باشید  نیاز است خط خود را از طریق واحد خط حقوقی نمایید و  ارائه مدارک  زیر ضروری می باشد

نام شرکت / شناسه ملی/کد اقتصادی/ آدرس و کدپستی/ تلفن شرکت/ نام مدیرعامل / کدملی مدیرعامل/ شماره همراه مدیرعامل (همراه اول)/ آپلود آگهی تاسیس و یا روزنامه رسمی

و تعهدنامه ارسال شده در سربرگ به همراه مهر و امضا صاحبان امضا که در آن قید شده باشد فرم درخواست خدماتی به پیوست ارسال می گردد، پر نمایند.

پس از تکمیل مدارک از طریق تیکت پیگیری فرمایید

تعهدنامه حقیقی و حقوقی
شرکت/ کاربر …………. تعهدمی نماید از خط ……… تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتی )استفاده نموده و هیچگونه ارسال تبلیغاتی از این خط انجام نگیرد، در غیر اینصورت جریمه مورد نظر توسط …………. پرداخت می گردد.

تعهدنامه ارگان های دولتی
با توجه به اینکه ارسالهای انجام شده توسط شرکت……………………………..تبلیغاتی نمی باشد درخواست خدماتی شدن خط ……… دارد و تعهد می نماید تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتی )استفاده نموده و هیچگونه ارسال تبلیغاتی از این خط انجام نگیرد در غیر اینصورت جریمه مورد نظر توسط …………. پرداخت می گردد.

 




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

برخی از مشتری های ما
آمار