نماد اعتماد الکترونیکی
سامانه ارسال پیامک وندا » خبر ها » شرایط جدید خطوط خدماتی (آپدیت ۲۰-۱۱-۹۵)

شرایـــط جدید خدماتی کردن خطوط

 

اوپراتور فرم درخواست  خدماتی مربوط به اپراتور متن تعهدنامه سفته ۱۰ میلیون تومان سفته ۲۰ میلیون تومان سفته ۵۰ میلیون تومان بانک شماره مشترکین
۰۲۱ بر روی سربرگ به همراه مهر و امضا
۱۰۰۰ بر روی سربرگ به همراه مهر و امضا
۲۰۰۰ بر روی سربرگ به همراه مهر و امضا
۳۰۰۰ بر روی سربرگ به همراه مهر و امضا
۵۰۰۰۱ بر روی سربرگ به همراه مهر و امضا

بصورت تایپی تکمیل گردد.

۵۰۰۰۲ – ۵۰۰۰۵ بر روی سربرگ به همراه مهر و امضا

بصورت تایپی تکمیل گردد.

۵۰۰۰۴ بر روی سربرگ به همراه مهر و امضا

بصورت تایپی تکمیل گردد.

 

ارسال گواهی امضا برای تمامی خطوط الزامی می باشد.
(ارگانهای دولتی تنها معرفی نامه رسمی ارسال گردد.)

برای اپراتور ۵۰۰۰۴ باید سفته به میزان ۲۰ میلیون باشد و حتما نام شرکت ارمغان راه طلایی در سفته قید شود.

برای اپراتور ۵۰۰۰۲ و ۵۰۰۰۵ باید یک چک ۵۰ میلیون تومان در وجه شرکت “راهکار سرزمین هوشمند”

بدون درج بابت و تاریخ، ارسال گردد.

اطلاعیه مهم:

آخرین مهلت ارسال درخواست های خدماتی تا پایان ساعت کاری روز یکشنبه مورخه ۹۵/۱۱/۲۴ می باشد بعد از زمان مذکور درخواست جدیدی از سوی اپراتور ها پذیرفته نخواهد شد.

مراحل خدماتی کردن خطوط:

مرحله ۱ :

۱ – فرم خدماتی :

فرم را از اینجادانلود نمائید. (تمامی موارد به صورت کامل تکمیل گردد / بر روی سربرگ باشد / دارای مهر و امضاء باشد/ یک نمونه پیامک در پائین قسمت “موضوع و محتوای پیامک خدماتی” ذکر شود)

 

در شرکت های خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیرعامل یا یکی از صاحبین امضاء که نامشان در روزنامه رسمی ذکر شده است تکمیل گردد. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد.)

موضوع و محتوای پیامک نیاز است کامل و واضح باشد (برای مثال اطلاع رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و …)

نمونه پیامک ارسالی نیاز است  ذکر شود (برای مثال کاربر گرامی، خرید شما انجام شد. کد پیگیری ….. می باشد)

۲ – متن تعهدنامه خدماتی :

متن زیر را بر وی سربرگ قرار داده و مهر و امضاء نمائید. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است متن تعهدنامه توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد.)

 

شرکت / سازمان …………….. تعهد می نماید از خط ………………….. تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتی) استفاده نماید و هیچگونه ارسال تبلیغاتی از این خط انجام نگیرد و در صورت ارسال پیامک تبلیغاتی ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان جریمه نسبت به تخلف انجام شده پرداخت نماید.

 

۳ – بانک شماره مشترکین :

شماره های مشترکین خود را به صورت فایلنت پد (فقط شماره های همراه اول را در یک ستون و بدون مشخصات شخص)در ماژول خدماتی بارگذاری نمائید. (لازم به ذکر است بعد از خدماتی شدن خط نیاز است این فایل با اعلام ارتباطات سیار به صورت هفتگی یا ماهیانه آپدیت شود)

 

 

۴ – سفته / چک :

برای خدماتی کردن خطوط هر یک از اپراتورهایی که اعلام شده است سفته یا چک نیاز است ارسال نمائید، مانند تصویر نمونه سفته ارسال شود. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیازی به ارسال سفته یا چک نمیباشد و تنها نیاز است معرفی نامه رسمی از سازمان مربوطه ارسال گردد.)

 

۵ – گواهی امضاء :

به دفتر اسناد رسمی مراجعه و درخواست گواهی امضاء نمائید، اصل برگه ای که در آن صحت امضاء شما تائید شده است را به همراه سایر مدارک خدماتی کردن خط ارسال نمائید. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیازی به ارسال گواهی امضاء نمیباشد و تنها نیاز است معرفی نامه رسمی از سازمان مربوطه ارسال گردد. –  همچنین اشخاصی که قبلا گواهی امضاء ارسال کرده اند نیازی به ارسال مجدد ندارند)

 

مرحله ۲ :

پس از تکمیل مدارک مرحله ۱ ، نیاز است تصویر مدارک را از طریق ماژول خدماتی (تنظیمات / خط خدماتی) بارگذاری نمائید تا توسط همکاران واحد اداری تائید گردد.

 

مرحله ۳ :

پس از تائید کردن مدارک در ماژول خدماتی و تغییر وضعیت آن به “منتظر ارسال اصل مدارک” لطفا اصل مدارک را به شرکت ارسال نمائید تا خط در پروسه خدماتی شدن قرار بگیرد.

 

مرحله ۴ :

پس از اینکه خط خدماتی شد، وضعیت آن به “خدماتی گردید” تغییر خواهد کرد و پیامک خدماتی شدن خط برای شما ارسال خواهد شد.

 

 

شماره ای از لیست سفید (حالت خدماتی) خارج خواهد شد اگــــــر:

  • پیامکی مغایر با نمونه پیامکهای اعلام شده ارسال گردد.
  • کاربر به شماره هایی غیر از فهرست اعلام شده پیامک ارسال کند.
  • مشترک از دریافت هرگونه پیام شکایت نماید و چنانچه تمهیداتی در خصوص انصراف مشترک از دریافت پیامک دیده نشده باشد.
  • کاربر به تعهدات خود در زمینه شماره های خدماتی عمل ننماید.

توجــــــه:

با توجه به اینکه روال جدید درخواست شماره خدماتی تاکنون انجام نشده است، لذا این مجموعه در قبال نحوه بررسی درخواست ها و یا زمان اعلام نتیجه بررسی اطلاعاتی ندارد.
با اینحال، در مورد شماره هایی که درخواست آنها مورد موافقت همراه اول قرار گرفته باشد، به محض اعلام به این مجموعه، به شما اطلاع داده خواهد شد، بنابراین خواهشمند است از پیگیری وضعیت پروسه خدماتی جدا خودداری نمایید.

برای ارسال درخواست از بخش خط خدماتی اقدام به ارسال درخواست نمایید،از ارسال درخواست در داخل تیکت جدا خودداری نمایید.همچنین قبل از ارسال درخواست و تایید مدارک از ارسال اصل مدارک جدا خودداری نمایید.

لازم به ذکر است تصویر مدارک باید بصورت رنگی ارسال گردد در غیر اینصورت مدارک تایید نخواهد شد.

تنها خطوط حقوقی خدماتی خواهند شد .

برای خطوط ۰۲۱ قبض تلفن باید حقوقی باشد.

 

ضمیمه:

دانلود فرم درخواست خط خدماتی (برای همه خطوط)

نمونه سفته تکمیل شده

نمونه فرم تکمیل شده

 

شرایط جدید خطوط خدماتی (آپدیت ۲۰-۱۱-۹۵)




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

برخی از مشتری های ما
آمار