نماد اعتماد الکترونیکی
سامانه ارسال پیامک وندا » نمایندگی » نمایندگی سامانه پیام کوتاه وندا

نمایندگان میتوانند از سامانه به صورت اختصاصی با نام تجاری و یک دامنه اختصاصی ( مثلا www.YourName.com ) استفاده نموده و اقدام به فروش و بازاریابی نمایید ، در این شرایط هیچ نامی از شرکت مادر برده نشده و نماینده میتواند به راحتی با نام برند خود فعالیت نمایند .
علاوه بر این نمایندگان قادر هستند کپی رایت و لوگوی اختصاصی خود را در صفحه ورود و صفحات داخلی سامانه قرار دهند ، همچنین سامانه امکان قراردادن متون دلخواه در منوهای صفحه ورود ( درباره ما ، تماس با ما ، اطلاعات حساب ، قیمت خطوط اختصاصی ، تعرفه پیامک ، تعرفه پنل کاربری و …) را در اختیار نمایندگان قرار میدهد تا ایشان با صلاحدید خود این اطلاعات را برای کاربران خود قراردهند .
سامانه امکان ایجاد پکیج ها و بسته مختلف را برای نمایندگان فراهم نموده تا نمایندگان بتوانند با فعال یا غیر فعال کردن بخش های مختلف و ایجاد سطوح دسترسی متعدد بسته هایی ایجاد کرده (مثلا بسته ساده ، حرفه ای و…) و اقدام به فروش پنل های کاربری نمایند
نمایندگان میتوانند با توجه به تعرفه ارسال پیامک خود جدول تعرفه اختصاصی ایجاد کرده و از فروش پیامک کسب درآمد نمایند ، بدین ترتیب با خرید پیامک از شرکت با قیمت مشخص میتوانند نسبت به قیمت گذاری با قیمت های بالاتر فرمایند .
نمایندگان میتوانند به تعداد مشخص شده کاربر ایجاد کرده ( بابت ایجاد کاربر هیچ هزینه ای دریافت نخواهد شد ) و کاربران را مدیریت و دسترسی های لازم را به ایشان بدهند .
نمایندگان میتوانند درگاه الکترونیک اختصاصی در سامانه راه اندازی نمایند ، بدین ترتیب کاربران توسط پرداخت الکترونیک وجه را به صورت آنلاین و مستقیم وارد حساب نماینده کرده و همان لحظه شارژ می شوند .
نمایندگان میتوانند بخش ثبت نام آنلاین اختصاصی را برای خود فعال نمایند تا کاربران به سادگی بتوانند ظرف چند دقیقه ثبت نام کرده و به صورت آنلاین وجه مربوطه را پرداخت نمایند .
نمایندگان قادرند بانک اطلاعاتی شماره ی خود را به صورت امن وارد سامانه کرده و دسترسی استفاده از این بانک را به کاربران دلخواه خود بدهند ، بدین ترتیب هر نماینده میتواند بانک اطلاعاتی اختصاصی خودش را داشته باشد که فقط کاربران خودش به آن دسترسی دارند تا بتوانند علاوه بر بانک موبایل کل کشور و بانک محله ای موجود در سامانه از بانک های اختصاصی دیگر نیز جهت ارسال انبوه استفاده نمایند .
نمایندگان قادر خواهند بود از طریق بخش سفارش شماره به صورت آنلاین شماره اختصاصی خریداری کرده و از تخفیف ویژه نمایندگان بهره مند شوند ، بنابراین نماینده قادر خواهد بود خطوط را با قیمت بالاتری به کاربران خود ارائه نماید .
نمایندگان از طریق کنترل پنل اختصاصی مدیریت میتوانند پیامک ها و فعالیت های کل کاربران خود را مانیتور نمایند ، همچنین انواع گزارش گیری (گزارش های ارسال ، گزارش های مالی و…) به صورت روزانه و در بازه های مختلف زمانی امکان پذیر می باشد .
*جدید* نمایندگان میتوانند به دو صورت به ارائه نمایندگی بپردازند :
۱- نمایندگی زیرمجموعه
در این روش نماینده میتواند یک کاربر ایجاد نموده و دسترسی بخش زیرکاربران را برای ایشان فعال نماید ، بدین ترتیب کاربر نماینده قادر خواهد بود مانند یک نماینده عمل نموده و پنل کاربری ایجاد نماید ، برایشان دامنه و لوگوی اختصاصی خریداری نموده ، خط اختصاصی خرید و فروش نماید و در صورت که پنل عددی باشد از پیامک نیز سود خواهد کرد ، ساخت این نوع نماینده رایگان می باشد .
۲ – پنل نمایندگی مشابه
نمایندگان میتوانند اقدام به ارائه پنل نمایندگی ( پنل کامل مشابه پنل خود ) اقدام فرمایند ، بدین ترتیب یک نماینده خود قادر خواهد بود تا نمایندگانی به صورت زیرمجموعه ایجاد نموده و نماینده و زیرکاربرانش را مدیریت نماید ، این امکان تنها برای نمایندگان عددی مقدور می باشد و ۵۰% هزینه یک پنل نمایندگی نامحدود از نماینده اخذ می گردد ، بدین ترتیب شما میتوانید یک نماینده کاملا مشابه خود با تمامی امکانات ایجاد کرده ، این نماینده قادر خواهد بود کاربر ایجاد نموده و کاربران وی نیز قادر هستند زیر کاربر ایجاد کنند و شما از پیامک های کل این کاربران سود خواهید کرد .
جدید
نمایندگان از طریق امکان Redirect URL میتوانند به جای استفاده از صفحه لاگین پیشفرض نرم افزار سایت دلخواه خودرا قرار داده و کاربرانشان بدون مشاهده صفحه لاگین پیشفرض مستقیما از طریق سایت نماینده داخل پنل لاگین نمایند
جدید
پنل همکار به شما این امکان را میدهد تا بخشی از کارهای مدیریتی خود را به کاربر دیگری واگذارد نمایید ، به عنوان مثال میتوانید یک همکار برای پاسخگویی به تیکت ها و همکار دیگری برای مسائل مالی ایجاد کرده و دسترسی های لازم را به ایشان بدهید ، این بخش مناسب نمایندگانی است که میخواهند چندین مدیر تعریف کرده که هر یک به بخشی از پنل مدیریت سامانه دسترسی داشته باشند
جدید
نمایندگان از طریق بخش قیمت گذاری شماره قادر خواهند بود برای شماره های مختلف و برای گروه های کاربری مختلف ( کاربران و نمایندگان ) قیمت های مختلف شماره را قیمت گذاری کنند ، کاربران و نمایندگان و حتی کاربران نماینده ی شما مستقیما شماره را سفارش داده و پس از ثبت شماره سود شما به صورت خودکار وارد پنل می گردد .


برچسب ها:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

برخی از مشتری های ما
آمار