نماد اعتماد الکترونیکی
سامانه ارسال پیامک وندا » خبر ها » جستو جو در لیست سیاه مخابرات

با استفاده از سرویس جستو جو در لیست سیاه مخابرات ، شما می توانید از وضعیت شماره های مورد نظرتان اطلاع پیدا کنید .شماره هایی که در لیست سیاه مخابرات ( همراه اول و ایرانسل ) قرار داشته باشند به هیچ عنوان امکان دریافت پیام کوتاه را از سامانه های پیامکی ندارند .مشترکینی که تمایلی به دریافت پیام های تبلیغاتی ، بخصوص پیام های تبلیغاتی سرویس ارزش افزوده همراه اول را ندارند می توانند با مسدود نمودن دریافت پیامک تبلیغاتی سیمکارت خود ، جلو این پیامک ها را مسدود نمایند . اما باید توجه داشته باشند که با مسدود نمودن پیام های تبلیغی ، دیگر هیچ پیامی از سامانه های ارسال پیام کوتاه انبوه را دریافت نخواهند نمود . البته در صورتی که خط ارسال کننده پیام از حالت تجاری به حالت خدماتی تبدیل شود دیگر هیچ بلک لیستی را شامل نخواهد شد .

خطوط ارسال انبوه پیام کوتاه
بدین معنی است که شخص و یا شرکت ارسال کننده پیامک متعهد میشود که از هرگونه ارسال پیامک با عنوان تجاری و تبلیغاتی خودداری نموده و در صورت ارسال امکان شکایت و پیگیری مشترکین دریافت کننده پیامک وجود دارد. خطوط خدماتی معمولا به مراکز و موسسات دولتی و خصوصی و مراکزی که افرادی مشخص به عنوان مخاطب دارا بوده و پیام های اطلاع رسانی غیر تجاری را به آن ها ارسال مینمایند .

برای خروج از لیست سیاه مخابرات ، مشترکین همراه اول باید از سیم کارت مورد نظر با شماره ۹۹۹۰ تماس گرفته و درخواست خروج از لیت سیاه مخابرات را ارسال کنند . همچنین با ارسال عدد ۲ به ۸۹۹۹ نیز میتوانند درخواست خود را ثبت کنند.مشترکین ایرانسل برای خروج از لیست سیاه میتوانند با پشتیبانی شرکت ایرانسل ایرانسل تماس بگیرند .




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

برخی از مشتری های ما
آمار