نماد اعتماد الکترونیکی
سامانه ارسال پیامک وندا » خبر ها » شرایط جدید خطوط خدماتی – آخرین ویرایش(اردیبهشت ۱۳۹۸)

شرایط خدماتی اپراتور های ۱۰۰۰ – ۲۰۰۰ – ۵۰۰۰۴

تعریف شماره خدماتی     
طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران، سرشماره های ارسال پیامک به دو شاخه خدماتی و تبلیغاتی به شرح ذیل دسته بندی می شوند:
شماره های خدماتی متعلق به شرکت ها، دفاتر و سازمانهایی است که پیامکهایی با محتوای خدماتی، مشخص و در محدوده کاری همان مجموعه برای مخاطبانی شناخته شده که خود درخواست دریافت این پیامک‌ها را داده اند، ارسال می کنند و محتوای آن اطﻼع رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده است.  هرگونه ارسال پیامک که بدون رضایت صاحب تلفن همراه و بدون اطﻼع ایشان صورت گیرد، پیامک تبلیغاتی محسوب می شود و ارسال اینگونه پیام ها برای مخاطباتی که خود درخواست عدم دریافت این پیامکها را داده اند امکان پذیر نیست.

دستورالعمل اجرایی مربوط به اپراتور:

۱٫خدماتی شدن خطوط فقط برای اشخاص حقوقی که دارای شناسه ملی و شماره ثبت می باشند، امکان پذیر است.

۲٫ آدرس ایمیل مندرج در تعهدنامه حتما باید سازمانی بوده و ایمیل های Yahoo، gmail ، … که عمومی هستند قابل قبول نخواهند بود.مثال: info@yourdomain.ir

۳٫توجه نمایید در تعهدنامه قسمت مربوط به “جامعه هدف” بطور واضح و دقیق مشخص شده باشد. بعنوان مثال درصورتیکه جامعه هدف شما مشتریان یک سایت یا یک اپلیکیشن می باشند، حتما نام سایت و یا اپلیکیشن در این قسمت درج شود. مانند: مشتریان شرکت، کاربران سایت………….. (نام سایت مشخص باشد)

۴٫ در تعهدنامه بخش مربوط به ” موضوع محتوای پیامک خدماتی” حتما به طور کامل، واضح و دقیق توضیح داده شده و از درج ” اطﻼع رسانی” و امثالهم خودداری نمایید.

۵٫ پس از خدماتی شدن خط بایستی لیست شماره های مشترکین در ابتدای هر ماه بروزرسانی شده و از طریق ماژول خدماتی بارگذاری شود.

۶٫در خصوص صندوق های قرض الحسنه، شرکت های بورس و ….. ارائه مجوز از بانک مرکزی الزامیست.

۷٫درج نام کامل کاربر به عنوان مثال: دانشگاه (نام واحد درج شود)- مدارس بطور کلی(شهید….) و …. الزامیست.

۸٫مطلقا ارسال تبلیغات با شماره های خدماتی مورد قبول نمی باشد، حتی شماره های بانکی.

 

مدارک ﻻزم :

توجه فرمایید ارائه تمامی موارد ذیل جهت خدماتی شدن خطوط الزامی می باشد :

۱٫ ارائه فرم خدماتی در سربرگ شرکت یا سازمان با مهر و امضای مدیرعامل.(دانلود فرم خدماتی)

۲٫ارائه تعهدنامه بر روی سربرگ با مهر شرکت و امضای مدیر عامل. (دانلود متن تعهدنامه)

۳٫ لیست شماره موبایل های مخاطبین که با دریافت پیامک خدماتی موافق بوده و رضایت خود را اعلام کرده اند ، در فایل اکسل ذخیره و بارگذاری نمایید.(حداقل ۱۰۰شماره همراه اول غیر تکراری)

۴٫ارائه عکس از صفحه ” سامانه ملی اشخاص حقوقی کشور ” به آدرس http://ilenc.ir

۵ . ارائه کپی کارت ملی و گواهی امضای مدیرعامل، نماینده مدیرعامل یا نماینده قانونی شرکت که در تعهدنامه معرفی شده است. (برای سازمان دولتی ارائه معرفی نامه رسمی از سازمان مربوطه الزامیست و گواهی امضا نیاز نمی باشد .)

۶٫ ارائه سفته یا چک حقوقی به مبلغ ٢٠٠،٠٠٠،٠٠٠ ریال فقط برای شرکت های خصوصی. (دانلود نمونه سفته تکمیل شده)

**سفته/چک برای اپراتور ۵۰۰۰۴ ، بایستی در وجه شرکت ارمغان راه طﻼیی تکمیل گردد.**(دانلود نمونه سفته تکمیل شده)

پس از آماده کردن موارد فوق، نیاز است تا تصویر مدارک و بانک شماره را از صفحه نخست پنل کاربری- تب تنظیمات – ماژول “خط خدماتی” بارگذاری نمایید.

پس از بارگذاری تصویر مدارک ، از طریق ماژول خدماتی – وضعیت درخواست را ملاحظه نمایید. در صورت مورد تایید بودن مدارک وضعیت درخواست “منتظر ارسال اصل مدارک” نمایش داده می شود و در این مرحله نیاز است تا نسبت به ارسال اصل مدارک تایید شده به آدرس شرکت  اقدام نمایید.پس از دریافت اصل مدارک، درخواست به اپراتور ارسال می گردد .

 

نکــــــتـــه :

  • در نظر داشته باشید با توجه به محدودیت های اعمال شده از سوی شرکت ارتباطات سیار درخواست تغییر وضعیت خط به خدماتی تابع مراحل مختلف می باشد همچنین نظر به اینکه تعداد محدودی از خطوط در طول ماه خدماتی می گردند لذا زمان عملیاتی شدن آن کاملا نامشخص است و پیگیری مکرر آن شرکت، تاثیری در روند نخواهد داشت. ﻻزم بذکر است به محض خدماتی شدن شماره، حتما به شما اطﻼع رسانی خواهد شد.
  • شایان ذکر است، کلیه موضوعات مطرح شده فوق از سوی ارتباطات سیار امکان تغییر و بروز رسانی خواهد داشت و در صورت هرگونه تغییر احتمالی مراتب اعلام می گردد.
  • ارسال راهنمای غیرفعالسازی و یا  نحوه خروج از دریافت پیام های خدماتی بصورت ماهانه برای کلیه مشترکین و سرویس ها الزامی می باشد. نحوه ارسال راهنمای غیرفعالسازی بصورت زیرنویس و یا پیام مجزا به انتخاب شرکت می باشد.مثال: لغو عضویت ارسال با کد …

ضمیمه:

دانلود فرم درخواست خط خدماتی خط ۱۰۰۰   |(نمونه سفته تکمیل شده)

دانلود فرم درخواست خط خدماتی خط ۲۰۰۰   |(نمونه سفته تکمیل شده)

دانلود فرم درخواست خط خدماتی خط ۵۰۰۰۴ |(نمونه سفته تکمیل شده)




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

برخی از مشتری های ما
آمار