نماد اعتماد الکترونیکی
برچسب ها
سامانه ارسال پیامک وندا » نمایندگی » توضیحات پنل نمایندگی

به هر یک از نمایندگان یک شماره اختصاصی ۱۰۰۰ رایگان جهت ارسال و دریافت ارائه خواهد شد .
به هر یک از نمایندگان یک شماره عمومی ۳۰۰۰ رند ، یک شماره عمومی ۲۰۰۰ رند ، یک شماره عمومی ۱۰۰۰ رند ۸ رقمی رند و یک شماره عمومی ۵۰۰۰ جهت تخصیص به کاربران و استفاده به صورت امانی ارائه می گردد .

تفاوت شماره اختصاصی و عمومی 
از شماره های عمومی فقط در بخش ارسال منطقه ای (ارسال به بانک اطلاعاتی موجود در سامانه) و ارسال انبوه (ارسال به بیش از ۱۰۰ شماره ) میتوان استفاده نمود ، این شماره ها در بین تمامی کاربران مشترک بوده و قابلیت دریافت نیز ندارند ، همچنین این شماره ها به صورت امانی در اختیار نمایندگان و کاربرانشان قرار میگیرد

– نمایندگان محترم میتوانند علاوه بر شماره های رایگان فوق الذکر به تعداد دلخواه شماره اختصاصی خریداری کرده و به کاربران خود تخصیص دهند ، همچنین قیمت خطوط اختصاص برای نمایندگان شامل ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف می باشد .

– تعرفه پیامک خطوط ۱۰۰۰ و ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ یکسان بوده و تعرفه پیامک خطوط ۲۰۰۰ ، پیامک از خط ثابت متفاوت می باشد ( تعرفه های اعلام شده تعرفه پیامک فارسی از خطوط ۱۰۰۰ و ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ میباشد)

 

توجیه اقتصادی 
در این طرح یک نماینده بر خلاف سایر نمایندگی ها قادر به ارائه نرم افزار با نام و برند شرکت خود میگردد و قادر است به صورت نامحدود سامانه ارسال و دریافت و مدیریت پیامک ایجاد و به فروش برساند ، نکته قابل توجه این است که ما بابت فروش نمایندگان هیچ هزینه ای دریافت نمی کنیم و این امر باعث جذابیت این ایده و استقبال باور نکردنی آن شد ، این بدین معنی است که نماینده فقط یکبار هزینه نرم افزار را پرداخت می کند و میتواند به تعداد نامحدود اکانت متفاوت ایجاد و به فروش برساند ، علاوه براین نمایندگان از ارسال پیامک های تمامی کاربران خود نیز سود حاصل نماید . در این طرح نماینده نیاز به هیچ هزینه جانبی ندارد ، از آنجایی که این نرم افزار بر روی یک سرور قرار میگرد هزینه نگهداری ، به روز رسانی ، پشتیبانی و … متمرکز شده و توسط شرکت اصلی ارائه دهنده این طرح تامین میگردد .
نماینده نیاز به هیچ مهارت خاصی نداشته و تنها با آشنایی با کامپیوتر و اینترنت و دریافت آموزش های لازم از طریق واحد آموزش شرکت قادر خواهد بود به خوبی با نرم افزار کار نماید .
مثال عملی : به عنوان مثال یک نماینده با هزینه ۵۰۰ هزار تومان صاحب امتیاز یک سامانه نمایندگی ریبرندینگ شود ، این نماینده با فروش متوسط ۱۰ اکانت در ماه درآمد ماهیانه در حدود ۱ میلیون تومان خواهد داشت.
علاوه براین اگر توسط کاربران ایشان روزانه ۵۰۰۰۰ پیامک ارسال شود و نماینده بر روی هر پیامک ۲ تومان سود نماید روزانه ۱۰۰ هزار تومان سود خواهد داشت که این عدد در ماه ۳ میلیون تومان خواهد بود
واضح است که با اضافه شدن کاربران تعداد پیامک های ارسال به شکل روز افزون زیاد شده و نماینده شامل تخفیفات ویژه نیز میگردد به شکلی که با ارسال ۲۰۰,۰۰۰ پیامک در روز نماینده بالغ بر ۴۰۰ هزار تومان سود خواهد کرد که این عدد در ماه بیش از ۱۲ میلیون تومان برآورد میگردد
همچنین نمایندگان گرامی میتوانند از طریق فروش خطوط اختصاصی نیز سود ببرند ، به عنوان مثال اگر نماینده در روز به صورت متوسط ۵ خط بفروشد و روی هر خط به صورت متوسط ۱۰ هزار تومان سود کند روزانه سودی برابر ۵۰ هزار تومان خواهد داشت ( معمولا خطوط ۱۴ رقمی سودی به طور متوسط در حدود ۵ هزار تومان و خطوط ۸ رقمی بیش از ۵۰ هزار تومان سود دارند )




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برخی از مشتری های ما
آمار