نماد اعتماد الکترونیکی
سامانه ارسال پیامک وندا » بازاریابی » بازاریابی فروش سامانه پیامک

اگر به دنبال کار پاره وقت نیاز دارید، اگر دوست دارید در زمینه فروش پنل پیامک فعالیت داشته باشید، اگر می خواهید سود نسبتا خوبی را تجربه کنید ، می توانید از امکانات سامانه پیامک وندا استفاده کنید.

شما می توانید به صورت زیر فروش پنل پیامک داشته باشید:

۱- فروش پنل پیامک و دریافت درصد از فروش : در این روش شما پنل هایی که در سامانه وجود دارند را پیشنهاد داده و به فروش میرسانید. و بلافاصله بعد از ثبت نام  و پرداخت هزینه پنل توسط کاربر، سود فروش به حساب شما واریز خواهد شد.

۲- فروش بسته تعدادی پنل پیامک: در صورت تمایل می توانید بسته های تعدای پنل پیامک را از ما خریداری کنید و به قیمت پیشنهادی خودتان به فروش برسانید. به عنوان مثال تعداد ۱۰ عدد پنل ۲ ستاره با تخفیف ویژه خریداری کرده و به مشتری های خودتان به فروش می رسانید. در این روش شما می توانید آدرس ورود به سایت غیر از آدرس پنل مارا داشته باشید.

۳- ارسال پیامک انبوه: اگر در شهری هستید که بیشتر از ابزار پیامک استفاده می شود. و یا اینکه سفارش ارسال پیامک انبوه دارید و می خواهید پیامک ها را با قیمت ارزان تر ارسال کنید و یا می خواهید کسب و کار پیامکی راه اندازی کنید و نیاز به پشتیبانی دارید، سامانه پیامک وندا با تمام امکانات به شما کمک خواهد کرد.

 

برای توضیحات بیشتر با ما تماس بگیرید و از جزئیات طرح های پیشنهادی ما اطلاع پیدا کنید. توجه داشته باشید هدف اصلی ما کمک به شما برای راه اندازی کسب و کار جدید یا ارتقای قابلیت های شما می باشد. پیشنهادات خود را به اطلاع ما برسانید تا دیگران نیز بتوانند از پیشنهاد های شما استفاده کنند.  با تشکر

 




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

برخی از مشتری های ما
آمار