نماد اعتماد الکترونیکی
سامانه ارسال پیامک وندا » راهنمای سیستم » سوالات متداول کاربران ۱

سوال:
از شماره خط اختصاصیم برای شماره های همراه اول ارسال انجام میشه اما به مقصد نمیرسه. برای رایتل تست کردم ارسال شد و به مقصد رسید . لطفا مشکل را حل فرمایید.

 

جواب: 

با سلام
در صورتی که کاربر مقصد، دریافت پیامک تبلیغاتی اش را غیرفعال کرده باشد، پیامک شما به ایشان نخواهد رسید.
بعد از ارسال، در منو پیام ها-> ارسالی، در صورتی که شماره مقصد رنگ قرمز داشته باشد، بدین معنی است که پیامک برای کاربر ارسال نشده است.
دلیل ارسال ممکن است موارد زیر باشد.
۱- شماره اشتباه باشد
۲- خط شما بدلیل مشکل شبکه امکان ارسال نداشته باشد
۳- کاربر دریافت پیامک تبلیغاتی را غیرفعال کرده باشد

برای اطمینان بیشتر، از گزینه سمت چپ صفحه ، تست پیامک را کلیک کرده و با خطی به غیر از خط پیامکی خودتان، مثلا ۵۰۰۰۱۰۰۰، به شماره مقصد ارسال کنید. اگر باز هم به مقصد ارسال نشد و رنگ قرمز داشت، بدین معنی است که کاربر تبلیغاتی اش را غیر فعال کرده است.

فقط توجه داشته باشید، در صفحه نخست خطوطی که بدلیل مشکل فنی امکان ارسال ندارند نمایش داده می شود. در این موارد هر پیامکی ارسال شود به دست مقصد نخواهد رسید.

توجه کنید قبل از ارسال انبوه یک پیامک به شماره ای که مطمین هستید تبلیغاتی هایش را غیرفعال نکرده است ارسال کنید و در صورت رسیدن پیامک در زمان کوتاه به شما، سپس نسبت به ارسال انبوه اقدام نمایید.

موفق باشید




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

برخی از مشتری های ما
آمار