نماد اعتماد الکترونیکی
سامانه ارسال پیامک وندا » خبر ها » شرایط جدید خطوط خدماتی – ویرایش خرداد ۹۶

مراحل خدماتی کردن خطوط به تفکیک اپراتور

مرحله ۱

مراحل خدماتی کردن خطوط ۲۰۰۰ :

۱ – تکمیل فرم خدماتی (دانلود فرم) :

فرم را از اینجادانلود نمائید. (تمامی موارد به صورت کامل تکمیل گردد / بر روی سربرگ باشد / دارای مهر و امضاء باشد/ یک نمونه پیامک در پائین قسمت “موضوع و محتوای پیامک خدماتی” ذکر شود)

در شرکت های خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیرعامل یا یکی از صاحبین امضاء که نامشان در روزنامه رسمی ذکر شده است تکمیل گردد. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد.)

موضوع و محتوای پیامک نیاز است کامل و واضح باشد (برای مثال اطلاع رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و …)

نمونه پیامک ارسالی نیاز است  ذکر شود (برای مثال کاربر گرامی، خرید شما انجام شد. کد پیگیری ….. می باشد)

۲ – متن تعهدنامه جرائم تخلفات  (دانلود فرم)

۳- یک فقره چک ضمانت بابت خدماتی شدن خط به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال بدون تاریخ و بدون شرح و در وجه شرکت آتیه داده پرداز

۴- گواهی امضا مدیرعامل برای سازمان ها / ادارات دولتی و شرکت های خصوصی

۵- بانک شماره مشترکین

آخرین لیست شماره موبایلهای مخاطبان خود (  فقط شماره موبایل همراه اول)که با دریافت پیامک خدماتی موافق بوده و رضایت خود را اعلام کرده اند ، در فایل txt ذخیره و بارگذاری نمایید.

* قبل از اقدام به آماده کردن مدارک خدماتی ، نیاز است جهت بررسی نمونه پیامک از طرف اپراتور از خط مورد نظر حداقل یک هفته پیامک ارسال نمایید.


مراحل خدماتی کردن خطوط ۳۰۰۰ :

 

۱ – تکمیل فرم خدماتی (دانلود فرم) :

فرم را از اینجادانلود نمائید. (تمامی موارد به صورت کامل تکمیل گردد / بر روی سربرگ باشد / دارای مهر و امضاء باشد/ یک نمونه پیامک در پائین قسمت “موضوع و محتوای پیامک خدماتی” ذکر شود)

در شرکت های خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیرعامل یا یکی از صاحبین امضاء که نامشان در روزنامه رسمی ذکر شده است تکمیل گردد. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد.)

موضوع و محتوای پیامک نیاز است کامل و واضح باشد (برای مثال اطلاع رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و …)

نمونه پیامک ارسالی نیاز است  ذکر شود (برای مثال کاربر گرامی، خرید شما انجام شد. کد پیگیری ….. می باشد)

۲ – متن تعهدنامه خدماتی :

متن زیر را بر وی سربرگ قرار داده و مهر و امضاء نمائید. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است متن تعهدنامه توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد.)

شرکت / سازمان …………….. تعهد می نماید از خط ………………….. تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتی) استفاده نماید و هیچگونه ارسال تبلیغاتی از این خط انجام نگیرد و در صورت ارسال پیامک تبلیغاتی ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان جریمه نسبت به تخلف انجام شده پرداخت نماید.

 

۳ – یک فقره سفته ضمانت بابت خدماتی شدن خط به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال بدون تاریخ و بدون شرح (نمونه سفته تکمیل شده)

۴- گواهی امضا مدیر عامل

۵ – بانک شماره مشترکین :

آخرین لیست شماره موبایلهای مخاطبان خود (  فقط شماره موبایل همراه اول)که با دریافت پیامک خدماتی موافق بوده و رضایت خود را اعلام کرده اند ، در فایل txt ذخیره و بارگذاری نمایید.


مراحل خدماتی کردن خطوط ۵۰۰۰۱:

 

۱ – تکمیل فرم خدماتی (دانلود فرم) :

فرم را از اینجادانلود نمائید. (تمامی موارد به صورت کامل تکمیل گردد / بر روی سربرگ باشد / دارای مهر و امضاء باشد/ یک نمونه پیامک در پائین قسمت “موضوع و محتوای پیامک خدماتی” ذکر شود)

در شرکت های خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیرعامل یا یکی از صاحبین امضاء که نامشان در روزنامه رسمی ذکر شده است تکمیل گردد. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد.)

موضوع و محتوای پیامک نیاز است کامل و واضح باشد (برای مثال اطلاع رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و …)

نمونه پیامک ارسالی نیاز است  ذکر شود (برای مثال کاربر گرامی، خرید شما انجام شد. کد پیگیری ….. می باشد)

۲ – متن تعهدنامه خدماتی :

متن زیر را بر وی سربرگ قرار داده و مهر و امضاء نمائید. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است متن تعهدنامه توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد.)

شرکت / سازمان …………….. تعهد می نماید از خط ………………….. تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتی) استفاده نماید و هیچگونه ارسال تبلیغاتی از این خط انجام نگیرد و در صورت ارسال پیامک تبلیغاتی ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان جریمه نسبت به تخلف انجام شده پرداخت نماید.

 

۳ – یک فقره سفته ضمانت بابت خدماتی شدن خط به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال بدون تاریخ و بدون شرح (نمونه سفته تکمیل شده)

۴- گواهی امضا مدیر عامل

۵ – بانک شماره مشترکین :

آخرین لیست شماره موبایلهای مخاطبان خود (  فقط شماره موبایل همراه اول)که با دریافت پیامک خدماتی موافق بوده و رضایت خود را اعلام کرده اند ، در فایل txt ذخیره و بارگذاری نمایید.


مراحل خدماتی کردن خطوط ۰۲۱ (خط ثابت) :

 

۱ – تکمیل فرم خدماتی (دانلود فرم) :

فرم را از اینجادانلود نمائید. (تمامی موارد به صورت کامل تکمیل گردد / بر روی سربرگ باشد / دارای مهر و امضاء باشد/ یک نمونه پیامک در پائین قسمت “موضوع و محتوای پیامک خدماتی” ذکر شود)

در شرکت های خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیرعامل یا یکی از صاحبین امضاء که نامشان در روزنامه رسمی ذکر شده است تکمیل گردد. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد.)

موضوع و محتوای پیامک نیاز است کامل و واضح باشد (برای مثال اطلاع رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و …)

نمونه پیامک ارسالی نیاز است  ذکر شود (برای مثال کاربر گرامی، خرید شما انجام شد. کد پیگیری ….. می باشد)

۲ – متن تعهدنامه خدماتی :

متن زیر را بر وی سربرگ قرار داده و مهر و امضاء نمائید. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است متن تعهدنامه توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد.)

شرکت / سازمان …………….. تعهد می نماید از خط ………………….. تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتی) استفاده نماید و هیچگونه ارسال تبلیغاتی از این خط انجام نگیرد و در صورت ارسال پیامک تبلیغاتی ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان جریمه نسبت به تخلف انجام شده پرداخت نماید.

۳ – یک فقره سفته ضمانت بابت خدماتی شدن خط به مبلغ ۵۰ میلیون ریال بدون تاریخ و بدون شرح (نمونه سفته تکمیل شده)

۴- گواهی امضا مدیرعامل برای سازمان ها / ادارات دولتی و شرکت های خصوصی

۵ – بانک شماره مشترکین :

آخرین لیست شماره موبایلهای مخاطبان خود (  فقط شماره موبایل همراه اول)که با دریافت پیامک خدماتی موافق بوده و رضایت خود را اعلام کرده اند ، در فایل txt ذخیره و بارگذاری نمایید.

*** کاربر متقاضی حتما بایستی در قالب شخص حقوقی ( به نام شرکت یا سازمان ) دارای شماره پیامک بوده و روی آن شماره درخواست سرویس خدماتی نمای به عبارتی مالکیت خط باید حقوقی باشد.


مرحله ۲ :

پس از تکمیل مدارک مرحله ۱ ، نیاز است تصویر مدارک را از طریق ماژول خدماتی (تنظیمات / خط خدماتی) بارگذاری نمائید تا توسط همکاران واحد اداری تائید گردد

(از ارسال درخواست در داخل تیکت جدا خودداری نمایید.همچنین قبل از ارسال درخواست و تایید مدارک از ارسال اصل مدارک جدا خودداری نمایید.)

لازم به ذکر است تصویر مدارک باید بصورت رنگی ارسال گردد در غیر اینصورت مدارک تایید نخواهد شد.

 

مرحله ۳ :

پس از تائید کردن مدارک در ماژول خدماتی و تغییر وضعیت آن به “منتظر ارسال اصل مدارک” لطفا اصل مدارک را به شرکت ارسال نمائید تا خط در پروسه خدماتی شدن قرار بگیرد،پس از دریافت اصل مدارک درخواست خدماتی برای اپراتور ارسال می گردد.

 

مرحله ۴ :

پس از اینکه خط خدماتی شد، وضعیت آن به “خدماتی گردید” تغییر خواهد کرد و پیامک خدماتی شدن خط برای شما ارسال خواهد شد.

 

توجـــــه:

•    لازم به ذکر است پروسه خدماتی شدن خطوط از طرف ارتباطات سیار انجام می گردد و زمان دقیقی در این خصوص اعلام نگردیده است.در نظر داشته باشید از زمان ارسال درخواست به اپراتور حداقل یک ماه زمان نیاز است تا خط خدماتی گردد.
•    شایان ذکر است، کلیه موضوعات مطرح شده فوق از سوی ارتباطات سیار امکان تغییر و بروز رسانی خواهد داشت و در صورت هرگونه تغییر احتمالی اعلام می گردد.
•    ارسال راهنمای غیرفعالسازی و یا  نحوه خروج از دریافت پیام های خدماتی بصورت ماهانه برای کلیه مشترکین و سرویس ها الزامی می باشد. نحوه ارسال راهنمای غیرفعالسازی بصورت زیرنویس و یا پیام مجزا به انتخاب شرکت می باشد. در صورتیکه هریک از کاربران تمایل به ارسال پیام راهنما بیش از ۱ بار در ماه داشته باشد بلامانع می باشد.

•    برای سایر اپراتوها (نظیر ۱۰۰۰ ،۵۰۰۰۲،۵۰۰۰۵ و ۵۰۰۰۴) شرایط جدید خطوط خدماتی اعلام نشده است.

 

ضمیمه:

دانلود فرم درخواست خط خدماتی خط ۲۰۰۰   | دانلود تعهدنامه جرائم تخلفات خط ۲۰۰۰

دانلود فرم درخواست خط خدماتی خط ۳۰۰۰   |(نمونه سفته تکمیل شده)

دانلود فرم درخواست خط خدماتی خط ۵۰۰۰۱ |(نمونه سفته تکمیل شده)

دانلود فرم درخواست خط خدماتی خط ۰۲۱ (خط ثابت) | (نمونه سفته تکمیل شده)




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

برخی از مشتری های ما
آمار