به گزارش سیتنا، مجید حقی با اشاره به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درباره مقررات حاکم بر ارائه خدمات محتوایی پیامکی، گفت: براساس این مصوبه ارسال هرگونه خدمات پیامکی انبوه اطلاعرسانی، تبلیغاتی و ارزش افزوده، بدون دریافت اجازه قبلی از مشترک ممنوع است. بر همین اساس اپراتورهای تلفن همراه موظف شدند با همکاری رگولاتوری سامانهای را راهاندازی کنند تا مشترک بتواند دریافت پیامک های انبوه خود را مدیریت کند.
وی، افزود: در حال حاضر مشترکان هر سه اپراتور تلفن همراه میتوانند با استفاده از اپلیکیشنهای مدیریت حساب خود و با ورود به منوی مدیریت خدمات ارزش افزوده و پیامک های تبلیغاتی از امکانات این سامانه استفاده کنند.
حقی، دریافت اطلاعات راهنما برای آشنایی مشترکین با انواع پیامک ها، مشاهده وضعیت فعلی عضویت در سرویس های پیامکی، قطع یا برقراری دریافت پیامک های تبلیغاتی به تفکیک پیامک های مربوط با اپراتور یا سایر پیامک ها و عضویت در سرویس های قابل ارائه اپراتور براساس دستهبندیهای خاص را از امکانات سامانه مدیریت پیامک های ارزش افزوده و تبلیغاتی عنوان کرد.
بیمه پاسارگاد
آژانس هواپیمایی همگام کبیر
شهر چرم بوفالو سفید
دفتر زیارتی مشهد الرضا
کافی نت پایا
نانو سرام ایرانیان
فروشگاه سلمان فارسی
هیئت 14معصوم پنجه شاه کاشان
هیئت فرهنگی مهتدون
موسسه شهید تورجی زاده
فیزیوتراپی وکاردرمانی آتیه
مرکز تخصصی دندانپزشکی دی
دکتر ملک زاده
تیزهوشان شهید اژه ای
هنرستان آیت اله یثربی
هنرستان سوره
مدرسه امام زمان کاشان
دیدگاهتان را بنویسید