–> شرایط خدماتی خطوط ۹۰۰۰ (اشخاص حقیقی و حقوقی) – کلیک کنید (بروزرسانی خرداد ۱۴۰۱)
تعریف شماره خدماتی
طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران، سرشماره های ارسال پیامک به دو شاخه خدماتی و تبلیغاتی به شرح ذیل دسته بندی می شوند:
شماره های خدماتی متعلق به شرکت ها، دفاتر و سازمانهایی است که پیامکهایی با محتوای خدماتی، مشخص و در محدوده کاری همان مجموعه برای مخاطبانی شناخته شده که خود درخواست دریافت این پیامکها را داده اند، ارسال می کنند و محتوای آن اطﻼع رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده است. هرگونه ارسال پیامک که بدون رضایت صاحب تلفن همراه و بدون اطﻼع ایشان صورت گیرد، پیامک تبلیغاتی محسوب می شود و ارسال اینگونه پیام ها برای مخاطباتی که خود درخواست عدم دریافت این پیامکها را داده اند امکان پذیر نیست.
مدارک مورد نیاز اشخاص حقوقی به همراه فرم های اعلامی برای خطوط ۹۰۰۰:
-
روزنامه رسمی آخرین تغییرات
-
ارائه بانک شماره به روز کابران ( به روز رسانی بانک شماره ماهیانه الزامی می باشد)
مدارک مورد نیاز اشخاص حقیقی به همراه فرم های اعلامی برای خطوط ۹۰۰۰:
-
تصویر مدرک کسب و کار یا اینماد به نام متقاضی (تاریخ اعتبار داشته باشد)
-
ارائه بانک شماره به روز کابران ( به روز رسانی بانک شماره ماهیانه الزامی می باشد)
نکـــته:
-
ارسال راهنمای غیرفعالسازی و یا نحوه خروج از دریافت پیام های خدماتی بصورت ماهانه برای کلیه مشترکین و سرویس ها الزامی می باشد. نحوه ارسال راهنمای غیرفعالسازی بصورت زیرنویس و یا پیام مجزا به انتخاب شرکت می باشد.
-
در پایان هر متن ذکر این جمله الزامی می باشد : لغو=۱۱
-
فرمت و فونت فرم به هیچ عنوان تغییر داده نشود.
-
آدرس ایمیل مندرج در تعهدنامه الزامی می باشد.
-
در تعهدنامه خدماتی قسمت “نوع فعالیت شرکت/سازمان/موسسه” زمینه فعالیت شرکت خود را در یک خط توضیح دهید
-
در تعهدنامه بخش مربوط به “موضوع محتوای پیامک خدماتی” حتما به طور کامل، واضح و دقیق توضیح داده شده و از درج ” اطﻼع رسانی” و امثالهم خودداری نمایید.
-
موضوع و محتوا و نمونه پیامک اعلام شده بایستی با فعالیت شرکت و محتوای سایت مرتبط باشد.
-
پس از اعلام موضوع و محتوا پیامکی ذکر یک نمونه پیامک در فرم خدماتی الزامی می باشد.
-
در تعهدنامه قسمت مربوط به “جامعه هدف” بطور واضح و دقیق مشخص شده باشد.
-
پس از خدماتی شدن خط بایستی لیست شماره های مشترکین در ابتدای هر ماه بروزرسانی شده و از طریق ماژول خدماتی بارگذاری شود.
-
در خصوص صندوق های قرض الحسنه، شرکت های بورس و ….. ارائه مجوز از بانک مرکزی الزامیست.
-
در نظر داشته باشید در صورتیکه که کلیه مدارک کامل بوده و اپراتور آن را تایید نماید، در ماژول خدماتی به شما جمله منتظر ارسال اصل مدارک نمایش داده خواهد شد. پس از دریافت اصل مدارک ظرف 2 تا ۶ روز کاری خط خدماتی می گردد. ﻻزم بذکر است به محض خدماتی شدن شماره، از طریق پیامک به کاربر اطﻼع رسانی خواهد شد.
-
فرم درخواست خدماتی برای اپراتور ۹۰۰۰ باید بصورت تایپی تکمیل شود.
–> شرایط خدماتی خطوط ۱۰۰۰ (اشخاص حقوقی) – کلیک کنید (بروزرسانی خرداد ۱۴۰۱)
شرایط و فرم های درخواست خدماتی خطوط ۱۰۰۰
تعریف شماره خدماتی
طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران، سرشماره های ارسال پیامک به دو شاخه خدماتی و تبلیغاتی به شرح ذیل دسته بندی می شوند: شماره های خدماتی متعلق به شرکت ها، دفاتر و سازمانهایی است که پیامکهایی با محتوای خدماتی، مشخص و در محدوده کاری همان مجموعه برای مخاطبانی شناخته شده که خود درخواست دریافت این پیامکها را داده اند، ارسال می کنند و محتوای آن اطﻼع رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده است. هرگونه ارسال پیامک که بدون رضایت صاحب تلفن همراه و بدون اطﻼع ایشان صورت گیرد، پیامک تبلیغاتی محسوب می شود و ارسال اینگونه پیام ها برای مخاطباتی که خود درخواست عدم دریافت این پیامکها را داده اند امکان پذیر نیست.
دستورالعمل اجرایی مربوط به اپراتور:
-
خدماتی شدن کلیه خطوط فقط برای اشخاص حقوقی که دارای شناسه ملی و شماره ثبت می باشند، امکان پذیر است.
-
ضمنا آدرس ایمیل سازمانی بایستی بر روی دامنه سایت اعلام شده ذکر گردد.
-
اعلام سایت جهت خدماتی الزامی می باشد درخواست های بدون سایت مورد تایید نمی باشد.
-
سایت اعلام شده بایستی قسمت درباره ما داشته باشند که بر روی آن نام کامل شرکت مطابق با سامانه ILENC.IR ذکر شده باشد.
-
در تعهدنامه خدماتی قسمت “نوع فعالیت شرکت/سازمان/موسسه” زمینه فعالیت شرکت خود را در یک خط توضیح دهید.(نوع فعالیت حتما قسمتی از درباره ما سایت شرکت باشد)
-
در تکمیل فرم ها نام کامل شرکت مطابق با نامی که در سامانه ilenc.ssaa.ir ثبت شده است درج گردد. به عنوان مثال: دانشگاه (نام واحد درج شود)- مدارس بطور کلی(شهید….) و …. الزامیست.
-
در تعهدنامه بخش مربوط به ” موضوع محتوای پیامک خدماتی” حتما به طور کامل، واضح و دقیق توضیح داده شده و از درج ” اطﻼع رسانی” و امثالهم خودداری نمایید.
-
موضوع و محتوا و نمونه پیامک اعلام شده بایستی با فعالیت شرکت و محتوای سایت مرتبط باشد.لازم به ذکر است فقط یک سایت باید در فرم ذکر گردد.
-
پس از اعلام موضوع و محتوا پیامکی ذکر یک نمونه پیامک در فرم خدماتی الزامی می باشد.
-
در تعهدنامه قسمت مربوط به “جامعه هدف” بطور واضح و دقیق مشخص شده باشد. حتما به درخواست کاربر ذکر شود . بعنوان مثال درصورتیکه جامعه هدف شما مشتریان یک سایت یا یک اپلیکیشن می باشند، حتما نام سایت و یا اپلیکیشن در این قسمت درج شود. مانند: به درخواست مشتریان شرکت……….، به درخواست کاربران سایت………….. (نام سایت مشخص باشد)
- مطلقا ارسال تبلیغات با شماره های خدماتی مورد قبول نمی باشد، حتی شماره های بانکی.مواردی از قبیل جشنواره خرید و فروش، تخفیف و آفر، تبریک و تسلیت، تبلیغ محصولات جدید و … تبلیغاتی محسوب می گردد و از خط خدماتی حتی به مشتریان آن شرکت مورد تایید نمی باشد.
-
پس از خدماتی شدن خط بایستی لیست شماره های مشترکین در ابتدای هر ماه بروزرسانی شده و از طریق ماژول خدماتی بارگذاری شود.
-
در خصوص صندوق های قرض الحسنه، شرکت های بورس و ….. ارائه مجوز از بانک مرکزی الزامیست.
مدارک لازم :
توجه فرمایید ارائه تمامی موارد ذیل جهت خدماتی شدن خطوط الزامی می باشد :
-
لیست شماره موبایل های مخاطبین که با دریافت پیامک خدماتی موافق بوده و رضایت خود را اعلام کرده اند، در فایل اکسل ذخیره و بارگذاری نمایید. (حداقل ۱۰۰شماره همراه اول غیر تکراری)
-
ارائه کپی کارت ملی و گواهی امضای مدیرعامل (برای سازمان دولتی ارائه معرفی نامه رسمی از سازمان مربوطه الزامیست و گواهی امضا نیاز نمی باشد .)
نکــــــتـــه :
*** در نظر داشته باشید با توجه به محدودیت های اعمال شده از سوی شرکت ارتباطات سیار درخواست تغییر وضعیت خط به خدماتی تابع مراحل مختلف می باشد همچنین نظر به اینکه تعداد محدودی از خطوط در طول ماه خدماتی می گردند لذا زمان عملیاتی شدن آن کاملا نامشخص است (این پروسه حداقل ۲ تا ۶ ماه زمانبر می باشد) و پیگیری مکرر کاربر، تاثیری در روند نخواهد داشت. ﻻزم بذکر است به محض خدماتی شدن شماره، از طریق پیامک به کاربر اطﻼع رسانی خواهد شد.
-
شایان ذکر است. کلیه موضوعات مطرح شده فوق، از سوی ارتباطات سیار قابل تغییر و بروز رسانی خواهد بود و در صورت هرگونه تغییر احتمالی مراتب اعلام می گردد.
-
ارسال راهنمای غیرفعالسازی و یا نحوه خروج از دریافت پیام های خدماتی بصورت ماهانه برای کلیه مشترکین و سرویس ها الزامی می باشد. نحوه ارسال راهنمای غیرفعالسازی بصورت زیرنویس و یا پیام مجزا به انتخاب شرکت می باشد.
-
در پایان هر متن ذکر این جمله الزامی می باشد : لغو عضویت ارسال با کد ۱۱
-
فرم درخواست خدماتی برای اپراتور ۱۰۰۰ را بر روی سربرگ خود پرینت نمایید و بصورت دستی تکمیل نمایید.
-
بر روی هر دو صفحه فرم خدماتی مهر و امضا درج گردد.(مهر و امضا گوشه صفحه درج گردد و بر روی نوشته ها نباشد)
-
صفحه دوم فرم خدماتی بند «د»-قسمت ۲ مربوط به سفته خالی باشد.
–> شرایط خدماتی خطوط ۲۰۰۰ (اشخاص حقوقی) – کلیک کنید (بروزرسانی خرداد ۱۴۰۱)
شرایط و فرم های درخواست خدماتی خطوط ۲۰۰۰
تعریف شماره خدماتی
طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران، سرشماره های ارسال پیامک به دو شاخه خدماتی و تبلیغاتی به شرح ذیل دسته بندی می شوند: شماره های خدماتی متعلق به شرکت ها، دفاتر و سازمانهایی است که پیامکهایی با محتوای خدماتی، مشخص و در محدوده کاری همان مجموعه برای مخاطبانی شناخته شده که خود درخواست دریافت این پیامکها را داده اند، ارسال می کنند و محتوای آن اطﻼع رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده است. هرگونه ارسال پیامک که بدون رضایت صاحب تلفن همراه و بدون اطﻼع ایشان صورت گیرد، پیامک تبلیغاتی محسوب می شود و ارسال اینگونه پیام ها برای مخاطباتی که خود درخواست عدم دریافت این پیامکها را داده اند امکان پذیر نیست.
دستورالعمل اجرایی مربوط به اپراتور:
-
خدماتی شدن کلیه خطوط فقط برای اشخاص حقوقی که دارای شناسه ملی و شماره ثبت می باشند، امکان پذیر است.
-
ضمنا آدرس ایمیل سازمانی بایستی بر روی دامنه سایت اعلام شده ذکر گردد.
-
اعلام سایت جهت خدماتی الزامی می باشد درخواست های بدون سایت مورد تایید نمی باشد.
-
سایت اعلام شده بایستی قسمت درباره ما داشته باشند که بر روی آن نام کامل شرکت مطابق با سامانه ILENC.IR ذکر شده باشد.
-
در تعهدنامه خدماتی قسمت “نوع فعالیت شرکت/سازمان/موسسه” زمینه فعالیت شرکت خود را در یک خط توضیح دهید.(نوع فعالیت حتما قسمتی از درباره ما سایت شرکت باشد)
-
در تکمیل فرم ها نام کامل شرکت مطابق با نامی که در سامانه ilenc.ssaa.ir ثبت شده است درج گردد. به عنوان مثال: دانشگاه (نام واحد درج شود)- مدارس بطور کلی(شهید….) و …. الزامیست.
-
در تعهدنامه بخش مربوط به ” موضوع محتوای پیامک خدماتی” حتما به طور کامل، واضح و دقیق توضیح داده شده و از درج ” اطﻼع رسانی” و امثالهم خودداری نمایید.
-
موضوع و محتوا و نمونه پیامک اعلام شده بایستی با فعالیت شرکت و محتوای سایت مرتبط باشد.لازم به ذکر است فقط یک سایت باید در فرم ذکر گردد.
-
پس از اعلام موضوع و محتوا پیامکی ذکر یک نمونه پیامک در فرم خدماتی الزامی می باشد.
-
در تعهدنامه قسمت مربوط به “جامعه هدف” بطور واضح و دقیق مشخص شده باشد. حتما به درخواست کاربر ذکر شود . بعنوان مثال درصورتیکه جامعه هدف شما مشتریان یک سایت یا یک اپلیکیشن می باشند، حتما نام سایت و یا اپلیکیشن در این قسمت درج شود. مانند: به درخواست مشتریان شرکت……….، به درخواست کاربران سایت………….. (نام سایت مشخص باشد)
- مطلقا ارسال تبلیغات با شماره های خدماتی مورد قبول نمی باشد، حتی شماره های بانکی.مواردی از قبیل جشنواره خرید و فروش، تخفیف و آفر، تبریک و تسلیت، تبلیغ محصولات جدید و … تبلیغاتی محسوب می گردد و از خط خدماتی حتی به مشتریان آن شرکت مورد تایید نمی باشد.
-
پس از خدماتی شدن خط بایستی لیست شماره های مشترکین در ابتدای هر ماه بروزرسانی شده و از طریق ماژول خدماتی بارگذاری شود.
-
در خصوص صندوق های قرض الحسنه، شرکت های بورس و ….. ارائه مجوز از بانک مرکزی الزامیست.
مدارک لازم :
توجه فرمایید ارائه تمامی موارد ذیل جهت خدماتی شدن خطوط الزامی می باشد :
-
لیست شماره موبایل های مخاطبین که با دریافت پیامک خدماتی موافق بوده و رضایت خود را اعلام کرده اند، در فایل اکسل ذخیره و بارگذاری نمایید. (حداقل ۱۰۰شماره همراه اول غیر تکراری)
-
ارائه کپی کارت ملی و گواهی امضای مدیرعامل (برای سازمان دولتی ارائه معرفی نامه رسمی از سازمان مربوطه الزامیست و گواهی امضا نیاز نمی باشد .)
نکــــــتـــه :
*** در نظر داشته باشید با توجه به محدودیت های اعمال شده از سوی شرکت ارتباطات سیار درخواست تغییر وضعیت خط به خدماتی تابع مراحل مختلف می باشد همچنین نظر به اینکه تعداد محدودی از خطوط در طول ماه خدماتی می گردند لذا زمان عملیاتی شدن آن کاملا نامشخص است (این پروسه حداقل ۲ تا ۶ ماه زمانبر می باشد) و پیگیری مکرر کاربر، تاثیری در روند نخواهد داشت. ﻻزم بذکر است به محض خدماتی شدن شماره، از طریق پیامک به کاربر اطﻼع رسانی خواهد شد.
-
شایان ذکر است. کلیه موضوعات مطرح شده فوق، از سوی ارتباطات سیار قابل تغییر و بروز رسانی خواهد بود و در صورت هرگونه تغییر احتمالی مراتب اعلام می گردد.
-
ارسال راهنمای غیرفعالسازی و یا نحوه خروج از دریافت پیام های خدماتی بصورت ماهانه برای کلیه مشترکین و سرویس ها الزامی می باشد. نحوه ارسال راهنمای غیرفعالسازی بصورت زیرنویس و یا پیام مجزا به انتخاب شرکت می باشد.
-
در پایان هر متن ذکر این جمله الزامی می باشد : لغو عضویت ارسال با کد ۱۱
-
فرم درخواست خدماتی برای اپراتور ۲۰۰۰ باید بصورت تایپی تکمیل شود.
-
بر روی هر دو صفحه فرم خدماتی مهر و امضا درج گردد.(مهر و امضا گوشه صفحه درج گردد و بر روی نوشته ها نباشد)
–> شرایط خدماتی خطوط ۳۰۰۰ (اشخاص حقوقی) – کلیک کنید (بروزرسانی خرداد ۱۴۰۱)
شرایط و فرم های درخواست خدماتی خطوط ۳۰۰۰
تعریف شماره خدماتی
طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران، سرشماره های ارسال پیامک به دو شاخه خدماتی و تبلیغاتی به شرح ذیل دسته بندی می شوند: شماره های خدماتی متعلق به شرکت ها، دفاتر و سازمانهایی است که پیامکهایی با محتوای خدماتی، مشخص و در محدوده کاری همان مجموعه برای مخاطبانی شناخته شده که خود درخواست دریافت این پیامکها را داده اند، ارسال می کنند و محتوای آن اطﻼع رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده است. هرگونه ارسال پیامک که بدون رضایت صاحب تلفن همراه و بدون اطﻼع ایشان صورت گیرد، پیامک تبلیغاتی محسوب می شود و ارسال اینگونه پیام ها برای مخاطباتی که خود درخواست عدم دریافت این پیامکها را داده اند امکان پذیر نیست.
دستورالعمل اجرایی مربوط به اپراتور:
-
خدماتی شدن کلیه خطوط فقط برای اشخاص حقوقی که دارای شناسه ملی و شماره ثبت می باشند، امکان پذیر است.
-
ضمنا آدرس ایمیل سازمانی بایستی بر روی دامنه سایت اعلام شده ذکر گردد.
-
اعلام سایت جهت خدماتی الزامی می باشد درخواست های بدون سایت مورد تایید نمی باشد.
-
سایت اعلام شده بایستی قسمت درباره ما داشته باشند که بر روی آن نام کامل شرکت مطابق با سامانه ILENC.IR ذکر شده باشد.
-
در تعهدنامه خدماتی قسمت “نوع فعالیت شرکت/سازمان/موسسه” زمینه فعالیت شرکت خود را در یک خط توضیح دهید.(نوع فعالیت حتما قسمتی از درباره ما سایت شرکت باشد)
-
در تکمیل فرم ها نام کامل شرکت مطابق با نامی که در سامانه ilenc.ssaa.ir ثبت شده است درج گردد. به عنوان مثال: دانشگاه (نام واحد درج شود)- مدارس بطور کلی(شهید….) و …. الزامیست.
-
در تعهدنامه بخش مربوط به ” موضوع محتوای پیامک خدماتی” حتما به طور کامل، واضح و دقیق توضیح داده شده و از درج ” اطﻼع رسانی” و امثالهم خودداری نمایید.
-
موضوع و محتوا و نمونه پیامک اعلام شده بایستی با فعالیت شرکت و محتوای سایت مرتبط باشد.لازم به ذکر است فقط یک سایت باید در فرم ذکر گردد.
-
پس از اعلام موضوع و محتوا پیامکی ذکر یک نمونه پیامک در فرم خدماتی الزامی می باشد.
-
در تعهدنامه قسمت مربوط به “جامعه هدف” بطور واضح و دقیق مشخص شده باشد. حتما به درخواست کاربر ذکر شود . بعنوان مثال درصورتیکه جامعه هدف شما مشتریان یک سایت یا یک اپلیکیشن می باشند، حتما نام سایت و یا اپلیکیشن در این قسمت درج شود. مانند: به درخواست مشتریان شرکت……….، به درخواست کاربران سایت………….. (نام سایت مشخص باشد)
- مطلقا ارسال تبلیغات با شماره های خدماتی مورد قبول نمی باشد، حتی شماره های بانکی.مواردی از قبیل جشنواره خرید و فروش، تخفیف و آفر، تبریک و تسلیت، تبلیغ محصولات جدید و … تبلیغاتی محسوب می گردد و از خط خدماتی حتی به مشتریان آن شرکت مورد تایید نمی باشد.
-
پس از خدماتی شدن خط بایستی لیست شماره های مشترکین در ابتدای هر ماه بروزرسانی شده و از طریق ماژول خدماتی بارگذاری شود.
-
در خصوص صندوق های قرض الحسنه، شرکت های بورس و ….. ارائه مجوز از بانک مرکزی الزامیست.
مدارک لازم :
توجه فرمایید ارائه تمامی موارد ذیل جهت خدماتی شدن خطوط الزامی می باشد :
-
لیست شماره موبایل های مخاطبین که با دریافت پیامک خدماتی موافق بوده و رضایت خود را اعلام کرده اند، در فایل اکسل ذخیره و بارگذاری نمایید. (حداقل ۱۰۰شماره همراه اول غیر تکراری)
-
ارائه کپی کارت ملی و گواهی امضای مدیرعامل (برای سازمان دولتی ارائه معرفی نامه رسمی از سازمان مربوطه الزامیست و گواهی امضا نیاز نمی باشد .)
نکــــــتـــه :
*** در نظر داشته باشید با توجه به محدودیت های اعمال شده از سوی شرکت ارتباطات سیار درخواست تغییر وضعیت خط به خدماتی تابع مراحل مختلف می باشد همچنین نظر به اینکه تعداد محدودی از خطوط در طول ماه خدماتی می گردند لذا زمان عملیاتی شدن آن کاملا نامشخص است (این پروسه حداقل ۲ تا ۶ ماه زمانبر می باشد) و پیگیری مکرر کاربر، تاثیری در روند نخواهد داشت. ﻻزم بذکر است به محض خدماتی شدن شماره، از طریق پیامک به کاربر اطﻼع رسانی خواهد شد.
-
شایان ذکر است. کلیه موضوعات مطرح شده فوق، از سوی ارتباطات سیار قابل تغییر و بروز رسانی خواهد بود و در صورت هرگونه تغییر احتمالی مراتب اعلام می گردد.
-
ارسال راهنمای غیرفعالسازی و یا نحوه خروج از دریافت پیام های خدماتی بصورت ماهانه برای کلیه مشترکین و سرویس ها الزامی می باشد. نحوه ارسال راهنمای غیرفعالسازی بصورت زیرنویس و یا پیام مجزا به انتخاب شرکت می باشد.
-
در پایان هر متن ذکر این جمله الزامی می باشد : لغو عضویت ارسال با کد ۱۱
-
فرم درخواست خدماتی برای اپراتور ۳۰۰۰ باید بصورت تایپی تکمیل شود.
-
بر روی هر دو صفحه فرم خدماتی مهر و امضا درج گردد.(مهر و امضا گوشه صفحه درج گردد و بر روی نوشته ها نباشد)
–> شرایط خدماتی خطوط ۵۰۰۰۱ (اشخاص حقوقی) – کلیک کنید (بروزرسانی خرداد ۱۴۰۱)
شرایط و فرم های درخواست خدماتی خطوط ۵۰۰۰۱
تعریف شماره خدماتی
طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران، سرشماره های ارسال پیامک به دو شاخه خدماتی و تبلیغاتی به شرح ذیل دسته بندی می شوند: شماره های خدماتی متعلق به شرکت ها، دفاتر و سازمانهایی است که پیامکهایی با محتوای خدماتی، مشخص و در محدوده کاری همان مجموعه برای مخاطبانی شناخته شده که خود درخواست دریافت این پیامکها را داده اند، ارسال می کنند و محتوای آن اطﻼع رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده است. هرگونه ارسال پیامک که بدون رضایت صاحب تلفن همراه و بدون اطﻼع ایشان صورت گیرد، پیامک تبلیغاتی محسوب می شود و ارسال اینگونه پیام ها برای مخاطباتی که خود درخواست عدم دریافت این پیامکها را داده اند امکان پذیر نیست.
دستورالعمل اجرایی مربوط به اپراتور:
-
خدماتی شدن کلیه خطوط فقط برای اشخاص حقوقی که دارای شناسه ملی و شماره ثبت می باشند، امکان پذیر است.
-
ضمنا آدرس ایمیل سازمانی بایستی بر روی دامنه سایت اعلام شده ذکر گردد.
-
اعلام سایت جهت خدماتی الزامی می باشد درخواست های بدون سایت مورد تایید نمی باشد.
-
سایت اعلام شده بایستی قسمت درباره ما داشته باشند که بر روی آن نام کامل شرکت مطابق با سامانه ILENC.IR ذکر شده باشد.
-
در تعهدنامه خدماتی قسمت “نوع فعالیت شرکت/سازمان/موسسه” زمینه فعالیت شرکت خود را در یک خط توضیح دهید.(نوع فعالیت حتما قسمتی از درباره ما سایت شرکت باشد)
-
در تکمیل فرم ها نام کامل شرکت مطابق با نامی که در سامانه ilenc.ssaa.ir ثبت شده است درج گردد. به عنوان مثال: دانشگاه (نام واحد درج شود)- مدارس بطور کلی(شهید….) و …. الزامیست.
-
در تعهدنامه بخش مربوط به ” موضوع محتوای پیامک خدماتی” حتما به طور کامل، واضح و دقیق توضیح داده شده و از درج ” اطﻼع رسانی” و امثالهم خودداری نمایید.
-
موضوع و محتوا و نمونه پیامک اعلام شده بایستی با فعالیت شرکت و محتوای سایت مرتبط باشد.لازم به ذکر است فقط یک سایت باید در فرم ذکر گردد.
-
پس از اعلام موضوع و محتوا پیامکی ذکر یک نمونه پیامک در فرم خدماتی الزامی می باشد.
-
در تعهدنامه قسمت مربوط به “جامعه هدف” بطور واضح و دقیق مشخص شده باشد. حتما به درخواست کاربر ذکر شود . بعنوان مثال درصورتیکه جامعه هدف شما مشتریان یک سایت یا یک اپلیکیشن می باشند، حتما نام سایت و یا اپلیکیشن در این قسمت درج شود. مانند: به درخواست مشتریان شرکت……….، به درخواست کاربران سایت………….. (نام سایت مشخص باشد)
- مطلقا ارسال تبلیغات با شماره های خدماتی مورد قبول نمی باشد، حتی شماره های بانکی.مواردی از قبیل جشنواره خرید و فروش، تخفیف و آفر، تبریک و تسلیت، تبلیغ محصولات جدید و … تبلیغاتی محسوب می گردد و از خط خدماتی حتی به مشتریان آن شرکت مورد تایید نمی باشد.
-
پس از خدماتی شدن خط بایستی لیست شماره های مشترکین در ابتدای هر ماه بروزرسانی شده و از طریق ماژول خدماتی بارگذاری شود.
-
در خصوص صندوق های قرض الحسنه، شرکت های بورس و ….. ارائه مجوز از بانک مرکزی الزامیست.
مدارک لازم :
توجه فرمایید ارائه تمامی موارد ذیل جهت خدماتی شدن خطوط الزامی می باشد :
-
لیست شماره موبایل های مخاطبین که با دریافت پیامک خدماتی موافق بوده و رضایت خود را اعلام کرده اند، در فایل اکسل ذخیره و بارگذاری نمایید. (حداقل ۱۰۰شماره همراه اول غیر تکراری)
-
ارائه کپی کارت ملی و گواهی امضای مدیرعامل (برای سازمان دولتی ارائه معرفی نامه رسمی از سازمان مربوطه الزامیست و گواهی امضا نیاز نمی باشد .)
نکــــــتـــه :
*** در نظر داشته باشید با توجه به محدودیت های اعمال شده از سوی شرکت ارتباطات سیار درخواست تغییر وضعیت خط به خدماتی تابع مراحل مختلف می باشد همچنین نظر به اینکه تعداد محدودی از خطوط در طول ماه خدماتی می گردند لذا زمان عملیاتی شدن آن کاملا نامشخص است (این پروسه حداقل ۲ تا ۶ ماه زمانبر می باشد) و پیگیری مکرر کاربر، تاثیری در روند نخواهد داشت. ﻻزم بذکر است به محض خدماتی شدن شماره، از طریق پیامک به کاربر اطﻼع رسانی خواهد شد.
-
شایان ذکر است. کلیه موضوعات مطرح شده فوق، از سوی ارتباطات سیار قابل تغییر و بروز رسانی خواهد بود و در صورت هرگونه تغییر احتمالی مراتب اعلام می گردد.
-
ارسال راهنمای غیرفعالسازی و یا نحوه خروج از دریافت پیام های خدماتی بصورت ماهانه برای کلیه مشترکین و سرویس ها الزامی می باشد. نحوه ارسال راهنمای غیرفعالسازی بصورت زیرنویس و یا پیام مجزا به انتخاب شرکت می باشد.
-
در پایان هر متن ذکر این جمله الزامی می باشد : لغو عضویت ارسال با کد ۱۱
-
فرم درخواست خدماتی برای اپراتور ۵۰۰۰۱ باید بصورت تایپی تکمیل شود.
-
بر روی هر دو صفحه فرم خدماتی مهر و امضا درج گردد.(مهر و امضا گوشه صفحه درج گردد و بر روی نوشته ها نباشد)
–> شرایط خدماتی خطوط ۵۰۰۰۴ (اشخاص حقوقی) – کلیک کنید (بروزرسانی خرداد ۱۴۰۱)
شرایط و فرم های درخواست خدماتی خطوط ۵۰۰۰
تعریف شماره خدماتی
طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران، سرشماره های ارسال پیامک به دو شاخه خدماتی و تبلیغاتی به شرح ذیل دسته بندی می شوند: شماره های خدماتی متعلق به شرکت ها، دفاتر و سازمانهایی است که پیامکهایی با محتوای خدماتی، مشخص و در محدوده کاری همان مجموعه برای مخاطبانی شناخته شده که خود درخواست دریافت این پیامکها را داده اند، ارسال می کنند و محتوای آن اطﻼع رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده است. هرگونه ارسال پیامک که بدون رضایت صاحب تلفن همراه و بدون اطﻼع ایشان صورت گیرد، پیامک تبلیغاتی محسوب می شود و ارسال اینگونه پیام ها برای مخاطباتی که خود درخواست عدم دریافت این پیامکها را داده اند امکان پذیر نیست.
دستورالعمل اجرایی مربوط به اپراتور:
-
خدماتی شدن کلیه خطوط فقط برای اشخاص حقوقی که دارای شناسه ملی و شماره ثبت می باشند، امکان پذیر است.
-
ضمنا آدرس ایمیل سازمانی بایستی بر روی دامنه سایت اعلام شده ذکر گردد.
-
اعلام سایت جهت خدماتی الزامی می باشد درخواست های بدون سایت مورد تایید نمی باشد.
-
سایت اعلام شده بایستی قسمت درباره ما داشته باشند که بر روی آن نام کامل شرکت مطابق با سامانه ILENC.IR ذکر شده باشد.
-
در تعهدنامه خدماتی قسمت “نوع فعالیت شرکت/سازمان/موسسه” زمینه فعالیت شرکت خود را در یک خط توضیح دهید.(نوع فعالیت حتما قسمتی از درباره ما سایت شرکت باشد)
-
در تکمیل فرم ها نام کامل شرکت مطابق با نامی که در سامانه ilenc.ssaa.ir ثبت شده است درج گردد. به عنوان مثال: دانشگاه (نام واحد درج شود)- مدارس بطور کلی(شهید….) و …. الزامیست.
-
در تعهدنامه بخش مربوط به ” موضوع محتوای پیامک خدماتی” حتما به طور کامل، واضح و دقیق توضیح داده شده و از درج ” اطﻼع رسانی” و امثالهم خودداری نمایید.
-
موضوع و محتوا و نمونه پیامک اعلام شده بایستی با فعالیت شرکت و محتوای سایت مرتبط باشد.لازم به ذکر است فقط یک سایت باید در فرم ذکر گردد.
-
پس از اعلام موضوع و محتوا پیامکی ذکر یک نمونه پیامک در فرم خدماتی الزامی می باشد.
-
در تعهدنامه قسمت مربوط به “جامعه هدف” بطور واضح و دقیق مشخص شده باشد. حتما به درخواست کاربر ذکر شود . بعنوان مثال درصورتیکه جامعه هدف شما مشتریان یک سایت یا یک اپلیکیشن می باشند، حتما نام سایت و یا اپلیکیشن در این قسمت درج شود. مانند: به درخواست مشتریان شرکت……….، به درخواست کاربران سایت………….. (نام سایت مشخص باشد)
- مطلقا ارسال تبلیغات با شماره های خدماتی مورد قبول نمی باشد، حتی شماره های بانکی.مواردی از قبیل جشنواره خرید و فروش، تخفیف و آفر، تبریک و تسلیت، تبلیغ محصولات جدید و … تبلیغاتی محسوب می گردد و از خط خدماتی حتی به مشتریان آن شرکت مورد تایید نمی باشد.
-
پس از خدماتی شدن خط بایستی لیست شماره های مشترکین در ابتدای هر ماه بروزرسانی شده و از طریق ماژول خدماتی بارگذاری شود.
-
در خصوص صندوق های قرض الحسنه، شرکت های بورس و ….. ارائه مجوز از بانک مرکزی الزامیست.
مدارک لازم :
توجه فرمایید ارائه تمامی موارد ذیل جهت خدماتی شدن خطوط الزامی می باشد :
-
لیست شماره موبایل های مخاطبین که با دریافت پیامک خدماتی موافق بوده و رضایت خود را اعلام کرده اند، در فایل اکسل ذخیره و بارگذاری نمایید. (حداقل ۱۰۰شماره همراه اول غیر تکراری)
-
ارائه کپی کارت ملی و گواهی امضای مدیرعامل (برای سازمان دولتی ارائه معرفی نامه رسمی از سازمان مربوطه الزامیست و گواهی امضا نیاز نمی باشد .)
-
ارائه سفته یا چک حقوقی به مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال فقط برای شرکت های خصوصی در وجه شرکت ارمغان راه طلایی تکمیل گردد . (دانلود نمونه سفته تکمیل شده)
نکــــــتـــه :
*** در نظر داشته باشید با توجه به محدودیت های اعمال شده از سوی شرکت ارتباطات سیار درخواست تغییر وضعیت خط به خدماتی تابع مراحل مختلف می باشد همچنین نظر به اینکه تعداد محدودی از خطوط در طول ماه خدماتی می گردند لذا زمان عملیاتی شدن آن کاملا نامشخص است (این پروسه حداقل ۲ تا ۶ ماه زمانبر می باشد) و پیگیری مکرر کاربر، تاثیری در روند نخواهد داشت. ﻻزم بذکر است به محض خدماتی شدن شماره، از طریق پیامک به کاربر اطﻼع رسانی خواهد شد.
-
شایان ذکر است. کلیه موضوعات مطرح شده فوق، از سوی ارتباطات سیار قابل تغییر و بروز رسانی خواهد بود و در صورت هرگونه تغییر احتمالی مراتب اعلام می گردد.
-
ارسال راهنمای غیرفعالسازی و یا نحوه خروج از دریافت پیام های خدماتی بصورت ماهانه برای کلیه مشترکین و سرویس ها الزامی می باشد. نحوه ارسال راهنمای غیرفعالسازی بصورت زیرنویس و یا پیام مجزا به انتخاب شرکت می باشد.
-
در پایان هر متن ذکر این جمله الزامی می باشد : لغو عضویت ارسال با کد ۱۱
-
فرم درخواست خدماتی برای اپراتور ۵۰۰۰۴ باید بصورت تایپی تکمیل شود.
-
بر روی هر دو صفحه فرم خدماتی مهر و امضا درج گردد.(مهر و امضا گوشه صفحه درج گردد و بر روی نوشته ها نباشد)
–> شرایط خدماتی خطوط ثابت (۰۲۱) (اشخاص حقوقی) – کلیک کنید (بروزرسانی خرداد ۱۴۰۱)
شرایط و فرم های درخواست خدماتی خطوط ثابت (۰۲۱)
تعریف شماره خدماتی
طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران، سرشماره های ارسال پیامک به دو شاخه خدماتی و تبلیغاتی به شرح ذیل دسته بندی می شوند: شماره های خدماتی متعلق به شرکت ها، دفاتر و سازمانهایی است که پیامکهایی با محتوای خدماتی، مشخص و در محدوده کاری همان مجموعه برای مخاطبانی شناخته شده که خود درخواست دریافت این پیامکها را داده اند، ارسال می کنند و محتوای آن اطﻼع رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده است. هرگونه ارسال پیامک که بدون رضایت صاحب تلفن همراه و بدون اطﻼع ایشان صورت گیرد، پیامک تبلیغاتی محسوب می شود و ارسال اینگونه پیام ها برای مخاطباتی که خود درخواست عدم دریافت این پیامکها را داده اند امکان پذیر نیست.
دستورالعمل اجرایی مربوط به اپراتور:
-
خدماتی شدن کلیه خطوط فقط برای اشخاص حقوقی که دارای شناسه ملی و شماره ثبت می باشند، امکان پذیر است.
-
ضمنا آدرس ایمیل سازمانی بایستی بر روی دامنه سایت اعلام شده ذکر گردد.
-
اعلام سایت جهت خدماتی الزامی می باشد درخواست های بدون سایت مورد تایید نمی باشد.
-
سایت اعلام شده بایستی قسمت درباره ما داشته باشند که بر روی آن نام کامل شرکت مطابق با سامانه ILENC.IR ذکر شده باشد.
-
در تعهدنامه خدماتی قسمت “نوع فعالیت شرکت/سازمان/موسسه” زمینه فعالیت شرکت خود را در یک خط توضیح دهید.(نوع فعالیت حتما قسمتی از درباره ما سایت شرکت باشد)
-
در تکمیل فرم ها نام کامل شرکت مطابق با نامی که در سامانه ilenc.ssaa.ir ثبت شده است درج گردد. به عنوان مثال: دانشگاه (نام واحد درج شود)- مدارس بطور کلی(شهید….) و …. الزامیست.
-
در تعهدنامه بخش مربوط به ” موضوع محتوای پیامک خدماتی” حتما به طور کامل، واضح و دقیق توضیح داده شده و از درج ” اطﻼع رسانی” و امثالهم خودداری نمایید.
-
موضوع و محتوا و نمونه پیامک اعلام شده بایستی با فعالیت شرکت و محتوای سایت مرتبط باشد.لازم به ذکر است فقط یک سایت باید در فرم ذکر گردد.
-
پس از اعلام موضوع و محتوا پیامکی ذکر یک نمونه پیامک در فرم خدماتی الزامی می باشد.
-
در تعهدنامه قسمت مربوط به “جامعه هدف” بطور واضح و دقیق مشخص شده باشد. حتما به درخواست کاربر ذکر شود . بعنوان مثال درصورتیکه جامعه هدف شما مشتریان یک سایت یا یک اپلیکیشن می باشند، حتما نام سایت و یا اپلیکیشن در این قسمت درج شود. مانند: به درخواست مشتریان شرکت……….، به درخواست کاربران سایت………….. (نام سایت مشخص باشد)
- مطلقا ارسال تبلیغات با شماره های خدماتی مورد قبول نمی باشد، حتی شماره های بانکی.مواردی از قبیل جشنواره خرید و فروش، تخفیف و آفر، تبریک و تسلیت، تبلیغ محصولات جدید و … تبلیغاتی محسوب می گردد و از خط خدماتی حتی به مشتریان آن شرکت مورد تایید نمی باشد.
-
پس از خدماتی شدن خط بایستی لیست شماره های مشترکین در ابتدای هر ماه بروزرسانی شده و از طریق ماژول خدماتی بارگذاری شود.
-
در خصوص صندوق های قرض الحسنه، شرکت های بورس و ….. ارائه مجوز از بانک مرکزی الزامیست.
مدارک لازم :
توجه فرمایید ارائه تمامی موارد ذیل جهت خدماتی شدن خطوط الزامی می باشد :
-
لیست شماره موبایل های مخاطبین که با دریافت پیامک خدماتی موافق بوده و رضایت خود را اعلام کرده اند، در فایل اکسل ذخیره و بارگذاری نمایید. (حداقل ۱۰۰شماره همراه اول غیر تکراری)
-
ارائه کپی کارت ملی و گواهی امضای مدیرعامل (برای سازمان دولتی ارائه معرفی نامه رسمی از سازمان مربوطه الزامیست و گواهی امضا نیاز نمی باشد .)
نکــــــتـــه :
*** در نظر داشته باشید با توجه به محدودیت های اعمال شده از سوی شرکت ارتباطات سیار درخواست تغییر وضعیت خط به خدماتی تابع مراحل مختلف می باشد همچنین نظر به اینکه تعداد محدودی از خطوط در طول ماه خدماتی می گردند لذا زمان عملیاتی شدن آن کاملا نامشخص است (این پروسه حداقل ۲ تا ۶ ماه زمانبر می باشد) و پیگیری مکرر کاربر، تاثیری در روند نخواهد داشت. ﻻزم بذکر است به محض خدماتی شدن شماره، از طریق پیامک به کاربر اطﻼع رسانی خواهد شد.
-
شایان ذکر است. کلیه موضوعات مطرح شده فوق، از سوی ارتباطات سیار قابل تغییر و بروز رسانی خواهد بود و در صورت هرگونه تغییر احتمالی مراتب اعلام می گردد.
-
ارسال راهنمای غیرفعالسازی و یا نحوه خروج از دریافت پیام های خدماتی بصورت ماهانه برای کلیه مشترکین و سرویس ها الزامی می باشد. نحوه ارسال راهنمای غیرفعالسازی بصورت زیرنویس و یا پیام مجزا به انتخاب شرکت می باشد.
-
در پایان هر متن ذکر این جمله الزامی می باشد : لغو عضویت ارسال با کد ۱۱
-
جهت خدماتی نمودن خطوط ۲۱ بایستی مالکیت خط در مخابرات به صورت حقوقی ( به نام شرکت یا سازمان ) ثبت شده باشد.
-
طبق اعلام اپراتور ثابت (۰۲۱) ارسال سفته برای سازمان های دولتی الزامی است.
-
بر روی هر دو صفحه فرم خدماتی مهر و امضا درج گردد.(مهر و امضا گوشه صفحه درج گردد و بر روی نوشته ها نباشد)
پس از آماده کردن موارد فوق، نیاز است تا تصویر مدارک و بانک شماره را از صفحه نخست پنل کاربری > منو تنظیمات > ماژول “خط خدماتی” بارگذاری نمایید.
پس از بارگذاری تصویر مدارک ، از طریق ماژول خدماتی – وضعیت درخواست را ملاحظه نمایید. در صورت مورد تایید بودن مدارک وضعیت درخواست “منتظر ارسال اصل مدارک” نمایش داده می شود و در این مرحله نیاز است تا نسبت به ارسال اصل مدارک تایید شده به آدرس شرکت اقدام نمایید. پس از دریافت اصل مدارک، درخواست به اپراتور ارسال می گردد
دیدگاهتان را بنویسید