نماد اعتماد الکترونیکی
سامانه ارسال پیامک وندا » خبر ها » ثبت نام رایگان پنل پیامک وندا

با سلام

سامانه ارسال پیامک وندا به مناسبت ولادت امام علی (ع) پنل پیامک تک ستاره را بصورت رایگان به هموطنان عزیز تقدیم می کند. این پنل ها بصورت نامحدود بوده و تمام امکانات فعال می باشند. فقط شما هزینه ارسال پیامکهایتان را پرداخت خواهید کرد. همچنین پنل ها دارای ۴ خط رایگان می باشند که می توانید بصورت رایگان از آن ها استفاده کنید. می توانید از اکانت دمو برای مشاهده پنل کاربری استفاده نمایید.

برای ثبت نام به صفحه ثبت نام مراجعه نمایید و ثبت نام خود را تکمیل فرمایید   ( راهنمای متنی و تصویری ثبت نام، تکمیل ثبت نام و استفاده از پنل). بلافاصله بعد از ثبت نام می توانید وارد پنلتان بشوید. بعد از تکمیل ثبت نام، نام خانوادگی و نام کاربری خودتان را به شماره پیامک ۳۰۰۰۱۲۲۰۰۰۰۲۹۲ ارسال نمایید تا پنل شما فعال شود. پاسخ به صورت پیامکی برای شما ارسال خواهد شد. در صورتی که سوالی دارید به قسمت پشتیبانی آنلاین سایت مراجعه نمایید.

همچنین شما می توانید با ثبت نام دیگر پنل ها، تخفیف ویژه دریافت کنید. به عنوان مثال با ثبت نام پنل ۴ستاره، ۲۵۰۰۰ تومان تخفیف دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که پنل ها به تعداد محدود واگذار می شوند و بعد از تکمیل ظرفیت امکان تحویل رایگان نخواهد بود. همچنین ثبت رایگان تنها تا تاریخ ۱۳۹۲/۳/۱۰  ۱۳۹۲/۳/۲۰ به علت استقبال بسیار زیاد  اعتبار خواهد داشت.




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

برخی از مشتری های ما
آمار